Totalt antall sidevisninger

tirsdag 11. september 2012

stoffpakkar og tur til Træo




Då har eg gjordt ein bra innsats før "Loppelørdagen i Raualøo", syns eg.
Har pakka ein rimeleg stor haug med stoffpakkar. Skal setja prisar på dei - det syns eg ikkje er så enkelt då! Har laga nokre små og nokre litt større pakkar, men tenkjer dette skal vera sånt som syglade skal kunna kjøpa på impuls...


 Mellom regnbyene  fekk "Bonden" , Bonsi og eg oss ein liten tur til Træo. Svigerfaren min var ein av seks søsken som hadde oppveksten sin her...  


2 kommentarer:

re:signert sa...

Koselig :-) Hipp hopp heisann i rengværet...Signe

Anne Lise Johnsen sa...

Hei! og tuuuusen takk!! Nå har jeg akkurat hentet posten og der lå det masse "lørdagsgodt" - herlige stoffer!!! Jeg ble kjempeglad :) Det er inspirerende med nye stoffer og like inspirerende er denne ideen med slike stoffpakker. Håper dere hadde en kjempekoselig salgsdag. Nå går jeg rett til nettbanken for å overføre penger til deg. Fortsatt finfin helg til deg og klem fra meg.