Totalt antall sidevisninger

mandag 22. juli 2013

Sommarprosjekt

To av mine sommarprosjekt: Nr.1: Fornying av dette bordet....malte det grått, men fann ut at eg ville behalda bordplata slik ho såg ut då eg hadde pussa ho ned. Ja.....trur eg likar det sånn.






Prosjekt 2: Snøkrystall-pute. Ja, eg veit det er VINTERMOTIV, men sidan "Jul i Rosendal" skal ha det som tema, er eg alt igong. Motivet er sydd med perlemorsknappar på lin og fyllputa er sjølvsagt med dun. Blir kanskje fleire om eg klarar å samla saman nok ulike perlemorsknappar til det!



4 kommentarer:

Anne Lise Johnsen sa...

Hei :) Det var to fine prosjekter!! Bordet har en nydelig plate og puten var superfin! Mye jobb å sy fast sååå mange knapper. Finfin sommeruke til deg :)

Jorunn sa...

Jammen meg kan du det Mariann :-) Liker puta ja!!

Kaspara sa...

Hei Marian
Synes bordet er supert slik du har valgt å ha det. Liker så godt bordflaten i slitt treverk og malte ben. Jeg har gjort det slik med flere ting hos meg også.
Nydelig pute, tro om man kjenner knappene når man har den bak i ryggen...
Glade augustdager til deg!
Klemmer fra Kaspara

re:signert sa...

Så fin pute!! Herlig med de knappene!!! Signe